Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Emelie och Daniel - 30 maj 2011 09:02

Under ganska många års tid har jag fotat ofta och mycket, men på senare tid (sen huset köptes) har plåtandet legat lite på is. Jag har varken haft tid eller lust att göra nåt "riktigt" av mina bilder. Dom gånger kameran har fått komma fram har jag bara plåtat det som plåtats ska utan att lägga ner nån själ i det alls.


Nu känner jag därimot att fotofebern är på väg tillbaka. Äntligen kan jag tycka att det kan vara roligt att gå ut och bara stå en stund och plåta himlen.

Vilket jag gjorde igår. Medans Daniel var ute och eldade skräp i tunnan så passade jag på. Då fick jag ju lite sällskap också.


Bjuder på en av bilderna från kvällens himelplåtning :)

 

För övrigt så har helgen bjudit på en vad vi tänkte skulle bli en snabb sväng till IKEA men som slutade med en väldigt långt sväg till IKEA. Det var massor med folk och massor med bilköer.. Tydligen var det nån motorcykelparad eller nåt i den stilen som vi hamnade bakom på vägen ner så bara att komma från Härnösand till Sundsvall tog över en timme och på vissa ställen gick det långsammare än 20 km/h.. Måttligt roade var vi av den resan..

Senare på kvällen for vi och metade lite. Det var ingen vidare utdelning på fiskarna så vi lessnade ganska fort och for hem efter en timme.


Och på söndagen var det ju morsdag, med allt vad det innebär.

Daniel klippte gräset fast vädret var ruggigt ostadigt och jag satt inne i värmen :)

Jämn arbetsfördelning...




Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards