Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Emelie och Daniel - 12 maj 2011 09:20

Dagen började inte bra.. Vaknade ledsen (som börjar bli vanligt nu för tiden).

Fixade ungarna med frulle, tandborstning osv och sedan bar det iväg på cykeln ner till stan för avlämning av barn på skola och dagis.

Sen tillbaka hem.

Gillar inte att behöva åka tillbaka hem efter lämningarna. Är så sjukt less på att inte ha nåt att göra. Dom första 3 veckorna gick väl hyfsat med sen.. Usch nej!

Daniels jobb på annan ort är (som ni vet) inte heller särskilt humörshöjande.

Hur som..

Kom hem där igen efter att ha lämnat barnen då det slog mig att jag hade pratat med min underbara ex grannes man (han var ju också min granne iofs) om att vi skulle ha försökt ses nåt i veckan här. Jag har inte varit där sen vi flyttade hit i november. Fy skäms!

I vilket fall så är hon den bästa grannen jag nånsin har haft. Kommer nog aldrig att få nån bättre nu efteråt heller.

Och som jag har saknat den här människan! Från att ha setts flera gånger varje dag till att ha träffats på stan några ggr på nästan ett halvår. Det svider lite..

Tillbaka till saken kanske?

Jag hade ju pratat med hennes man om att ses vare ju ja..

Så idag har jag och barnen bokat in en fikadejt med dom! :D Underbart underbart!

Jag längtas massor redan!


Min underbara M, ÄNTLIGEN!

Världens sötaste Onge har dom också! :)


Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards