Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Abstinens...

Av Emelie och Daniel - 23 mars 2011 22:20

..Förstår verkligen hur pundarna känner sig när abstinensen kickar in..


Som ni säkert har förstått vid det här laget, och kanske tycker börjar bli lite uttjatat också, så hatar, alltså verkligen HATAR jag att vara själv. Det är det absolut VÄRSTA som finns..

Så fort jag ska sova utan Daniel så brukar jag leja någon till att sova med mig. Vilket brukar göra att det känns lite bättre.

Jag veeet att alla förhållanden mår bra av att man får vara ifrån varann lite. Så man får längta lite och man märker hur sjukt mycket man uppskattar den andre.

Men för faan (ursäkta) jag längtar ju så jag skulle kunna gå sönder bara när han är på jobbet!! (dom gångerna han sover hemma). Veckan på gotland i somras var det bästa jag gjort på väldigt länge. Då var jag E M E L I E, då levde jag verkligen livet.. Samtidigt så var det fruktansvärt jobbigt. Jag är väldigt hemkär och väldigt kär i de mina. Min familj och mina vänner som finns HÄR! Varje kväll gjorde riktigt ont och vore det inte för Elin så hade jag gått under efter dag 2!


Såg en film med henne (Elin min Elin) för en stund sen -Twilight, den första.

Måste höra till en av dom få som vägrade se dom filmerna från början på grund av hysterin kring dom. Men i slutet av förra våren släppte jag motvilligt taget och såg den första. Ingen PANGfilm men helt okej.

Har funderat länge på att se dom andra också och nu har jag dom hemma. Men på grund av tiden som gått sen jag såg första filmen så valde jag att se den igen. För att friska upp minnet typ..Tänkte se dom andra imorrn.


Efter att Elin åkt föll ensamhetskänslan över mig igen och var så påtaglig att jag nästan tappade andan. Jag fick lov att fälla en tår, eller fem..

Trodde inte att man kunde bli beroende av en annan människa, men fuck vad jävla fel jag hade..


Min Daniel, mitt ljus!

Mitt lyckopiller, mitt sömnmedel, min drog!

 

En riktig knäppisbild på oss från i somras..

Det var stadsfesten, utanför öltältet där Riff Raff Ruff just hade spelat. Vi hade riktigt roligt den kvällen. Hela den helgen faktiskt..

Ingen av oss ser ut som folk här, men det är ju lite såna vi är.. Helt galet knäppa!

(då och då iaf)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie och Daniel - 21 juli 2014 21:19

Nu kompisar har vi börjat projekta igen. Friggen har fått ny färg, den var fult gul med vita knutar, men nu är den vit med grå knutar. Mycket bättre så tycker vi.    Sen så stöp vi, bokstavligt talat, över en sommarstuga för ett tag sedan. Ett su...

Av Emelie och Daniel - 16 april 2014 10:47


Ni som känner oss vet att vi har levt under lite press under en längre tid. Jag ställde ett ultimatum på en gravt alkoholiserad och mentalt sjuk släkting, att det var dags att välja. Söka hjälp, eller förlora oss. Den här släktingen valde att reage...

Av Emelie och Daniel - 8 juni 2013 22:42

Hej hej bloggen! Vi har haft lite bloggtorka, så att säga, men nu är det dags för en uppdatering.   För exakt tre veckor sedan började vi riva den gamla altanen, och nu har vi snott ihop en ny. Tänkte därför bara titta in för att fylla på med l...

Av Emelie och Daniel - 27 januari 2013 15:07

Vinter och våra vattenledningar är två saker som man helt enkelt ska försöka låta bli att kombinera så långt det är möjligt.    Första vintern vi hade huset frös vattnet i februari när den sista köldknäppen kom. Det var då lite mer än 30 minusgra...

Av Emelie och Daniel - 4 november 2012 18:33

Som rubriken lyder. I helgen har vi haft spökfest. Eller vi och vi, Julia har. För länge sedan började hon tjata om att få ha en liten fest. Och lagom tills vi fått både hål i huvudet och blödande öron så slog vi till och bjöd in några tjejer. ...

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards