Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Emelie och Daniel - 7 mars 2011 17:20

.. Ja så är det faktiskt! Ingen har dött, ingen är dödligt sjuk eller så. Utan det är jag som egentligen bara är otroligt fjantig.


Daniel har fått en ny arbetsort och börjar nästa vecka att jobba långt hemifrån, så pass långt att han inte ens kommer kunna pendla varenda dag. Jag borde egentligen vara glad för hans skull, som får göra nåt annat ett tag. Men det finns inget i det här som jag finner minsta positivt.

Jag är beroende (jag skojjar inte) av min man!

Ligger han inte bakom mig och håller om mig så kan jag inte sova. Inte alls faktiskt! Bara en sån sak..


Det gör riktigt ont att bara tänka på att han inte kommer kunna vara hemma hos mig på kvällarna. Att inte ha någon som sitter och ser på sitt (jävla) History chanel och Discovery och allt vad för skräp det nu finns.

Han hade kunnat fått sett på History-grejset dag ut och dag in i ett år! Bara jag fått haft honom hemma...


Fattar inte själv varför jag låter er veta det här egentlien.. Det är ju min personliga huvudvärk.

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards