Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Emelie och Daniel - 30 augusti 2011 18:39

Jag har aldrig ätit kräftor innan (kan det ha att göra med min extrema skaldjursfobi?) men på fredag är det dags!

Lite skrämmande då jag inte ens tar i en (definitivt inte oskalad!!!) räka annars. Nu ska jag bryta i ett betydligt större och läskigare skaldjur =/

Nåja, på med diskvantarna bara så löser det nog sig.. HOPPAS! För annars blir det synd om nån som tvingas skala åt mig :)

Finaste Maddsan är redan inbokad som hedersgäst och sedan får vi se om någon till hårding finns tillgänglig då.


Så ---> Därför tycker jag att någon av barnens morföräldrar kan anmäla sig frivillig till barnpassning på fredag kväll! ...Pappa? ...Mamma?


Annars får barnen helt enkelt vara med. De har vart med på liknande tillställningar innan så det ska nog inte bli några problem. Fast trevligt vore det ju om mamman i huset också kunde få bli lite dimmig.

Så klart nån av er (pappa, mamma) säger Jaaaa! .. Eller hur?

..Allt för den enda dottern, svärsonen och barnbarnen?! :D


Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards