Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Emelie och Daniel - 19 augusti 2011 15:58

Ringde och pratade med redaktören i morse. Som sa att de fått haft ett krismöte nere i Härnösand. För att jag var borta.

"Whaaaat!?!? Klarar de sig inte alls utan mig?" tänkte jag..

Höll på att packa med mig barnen och bege mig till redaktionen trots att jag tagit ledigt. Men sen visade det sig att han skojades. Huh!

Blir lika lack på mig själv varje gång. Fattar inte hur det funkar där uppe i hjärnkontoret ibland.

Daniel har fått mig att gå på massor med skit. Bland annat att jag inte skulle tycka om tomater!? Men DET borde jag väl ändå ha koll på själv! Eller..?

På senare tid har jag dock lärt mig hur han ser ut precis innan det kommer nåt jävulskap. Nu gäller det att lära sig ALLA andra människor också. Nåja..


Nu är det iaf helg och jag får rå om mitt underbaraste hjärta i några dagar :D

Imorrn blir det dock lite jobb. Fast det gör inget för vi hade ändå planerat att åka dit. Flyggrejset har 75-års jubileum (nu blir jag osäker, vare så det var?!) så det skulle vara några uppvisningar och massa annat.

Att förena nytta med nöje är ju aldrig fel :)


Nu - Matlagning! Det blir pasta, wok, hemmakokad ädelostsås och nåt mer som jag inte har bestämt vad det bli än.

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards