Alla inlägg den 24 augusti 2011

VAB

Av Emelie och Daniel - 24 augusti 2011 10:58

Igår eftermiddag vart dottern dålig. Slocknade i soffan (händer aldrig annars), fick feber och hade väldigt ont i huvet.. Happ, var bara att stanna hemma idag.


Senare under gårdagskvällen började även mitt huvud att strejka. Lyckades på något sätt somna ändå. Men vaknade i morse till världens migrän.. JAH!

Stoppade i mig lite pain killers och det lättade lite. Men nu är det på väg tillbaka igen. Jobbigt nu..


Vill att hjärtat ska komma hem så man kan ligga i soffan och mysas resten av kvällen.. Fast det dröjer några timmar :(


Mitt bästaste hjärta!

 

Igår satt jag i en av fotöljerna (som står vid vardagsrumsfönstret) med datorn i knät och såg bara i ögonvrån att det var en skugga som rörde sig utanför fönstret. Liiite för nära för att det skulle kunnat vara en granne som gick förbi på vägen utanför.. Vart sjukt rädd! Hoppade typ en decimeter och höll på att sätta saliven i halsen. Där utanför stod... DANIEL! Storflinandes och supernöjd över att ha lyckats skrämmas.. Igen!


På tal om baksidan..

Daniel har målat nästan alla fönster nu. På nedervåningen iaf :) Det blir HEMSKT mycket finare med grått än brunt måste jag säga!

Hur kunde dom missa att det skulle se förjävligt ut med det där bruna?! Vilken annan färg som helst hade funkat bättre.. Faktiskt!


Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards