Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Emelie och Daniel - 15 augusti 2011 12:38

Jahapp, här sitter jag. Alla är ute på lunch (eller snarare hemma på lunch). Men jag hade matlåda. En god sådan, men ändå..

Ensam på redaktionen i nån timme, woohoo!! ..Urtråkigt..


Jag är inne på min sista vecka här på tidningen och jag måste säga att det känns liiite jobbigt faktiskt. Jag trivs hur bra som helst här och känner då INTE för att återgå till det gamla stillasittandet.


Hur som.. Idag regnar det, verkligen Regnar! Och jag ska ut med kameran om en stund.. JAH! Det är inte så där hemskt uppiggande faktiskt.. Känner mig lite rädd för att bli sämre igen. Och med en redan ganska slutkörd kropp efter diverse sjukdommar och som dessutom är under penicillinbehandling (+värkmedicinen för ryggen och det) så känns det inte riktigt som det klokaste man kan göra just nu.. Men det skit man väl i!


Blev ett knepigt inlägg detta. Men men...

Nu - Återgå till jobbet och sen ge sig ut i regnet!

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards