Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Emelie och Daniel - 18 augusti 2011 16:29

... Det vart förlängt på tidningen!!! Fram till 23 september.

På måndag bjur jag redaktionen på fika!


Nu räsermiddag, sen jobb ett par timmar.. Underbart! Blir skönt att jobba lite halvsent. Ska ju va hemma imorrn. Och vill inte riskera nån sorts arbetsabstinens eller så.


Idag skulle jag kunna pussa på alla jag möter efter gatan. Alla dagar skulle va    precis som denna !

Av Emelie och Daniel - 18 augusti 2011 12:27

Underbara underbara tidningen!

Imorrn är egentligen min sista dag på den här perioden. Men då tar jag ledigt för att vara hemma med skruttarna eftersom det är stängningsdag på dagis och så. 

Men med lite tur så blir jag inte borta så länge, för nu blir det eventuellt förlängning :D HOPPAS!!!


Idag har jag också fått två frilanspass inbokade. Ett för ikväll och ett till på lördag. Så himla bra!

Dessutom så ska jag göra en grej för Magasinet Tjejlivs första nummer som kommer ut i oktober.


Är så där lagomt arbetshungrig nu. Skulle kunna jobba dygnet runt (nåja, nästa iaf).

Problemet är bara tröttheten. Som jag iofs tror har med medicinerna att göra så då kanske det går över snart :)


Over & Out

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards