Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Emelie och Daniel - 11 augusti 2011 07:23

Börjar bli less på det här nu. Varje vecka är det nånting. Är det inte migrän så är det ryggproblem, och är det inget av dom, ja då ska det tydligen vara halsjäveln som spökar.


Jag har slitit som sjutton på tidningen ett par dagar nu. Och även fast det är roligt och lärorikt och allt möjligt positivt så verkar det som om trycket kanske blir lite för högt ibland. Tidigare har det gått bra och jag har klarat stressen utan problem. Det här är ju positiv stress och jag är som gjord för att stressa. Men den här veckan har jag grejat med en rätt stor, jobbig och invecklad historia, vilket känns.. Som grädde på moset så har jag haft feber varje kväll i nån vecka nu.


Nu på morgoen vaknade jag och trodde att jag skulle börja grina. Halsen är svullen och öm och det värker även i ett öra. Kommer ni ihåg sist jag blev svullen i halsen? Då väntade jag lite för länge med att gå till läkaren vilket resulterade i att jag var golvad i flera veckor. Svimningar, HÖG feber, svullen hals, penicillin och överdoser på smärtstillande (den ordinerade dosen var alldeles för hög) och diverse akuta turer till sjukhuset. Jag kunde inte ens ta hand om mina barn då..

Det jag är rädd för är att att jag kan ha samma sak nu. Det var så här det började.


Jag har iaf ringt vårdcentralen som ska ringa upp mig efter 8 nån gång. Måste ha en tid idag!


Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards