Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Emelie och Daniel - 16 augusti 2011 16:48

.. Som inte heller var direkt oväntat, så är jag på väg att bli ordentligt förkyld.

Precis som vanligt efter en penicillinkur.

Halsen bränner så där som dagen innan man får äcklig rosthosta.  Vill inte!


Daniel slutar snart jobba för dagen och jag längtar tills han kommer hem så jag tror jag får spel. Mitt hjärta, min man! (eller ja, sambo iaf..) 


Hade behövt handla innan jag åkte hem idag. Men det började spöregna, igen! Det kändes inte som nån hit att fara omkring med ett barn bak på cykelm och med matkassar på cykelstyret. Inte idag. Inte i det här vädret. (höll på att stava cykel med s. Sykel.. Hjärnsläpp!)


Känner mig så trött. Vill bara sova..

Men nån måste fixa krubbet också. Gissar att den lotten faller på mig.


Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards