Alla inlägg den 13 september 2011

Av Emelie och Daniel - 13 september 2011 18:56

Daniel är krasslig, jag är krasslig, barnen är krassliga.. Eller ja, inte båda barnen men ett iaf. Men det bryter ju banne mig inte ut ordentligt nångång !!!



Daniel är trött och hängig, ont i halsen och lite var stans..

Jag har feber varenda kväll, en röst som sviker mellan varven, ont i örat, ont i halsen, i huvet, i käkarna, i lederna. Ont tamme faan överallt!


Humöret går hyfsat bra att hålla ordning på under dagtid, men sen på kvällen, hemma.. Oouuf!

Den lilla är trött nästan hela tiden han med.

Kul när vi är så här allihop. Kul för hon som (peppar peppar) inte är sjuk.

Det är underbart nästan jämt.


Vi har börjat se den gamla tant-serien "tre kronor".

Fem säsonger har vi snart plöjt oss igenom. Bara fem kvar.

Vad ska vi sen se på kvällarna? Rederiet?


Nu ska skruttsen stoppas i sängarna. Den lilla har redan legat avsmullen i soffan i över en timme. Sen byter jag av honom, kryper ner i soffan och rör inte ett finger till på resten av kvällen.


På lördag kommer en fotograf från Magasinet Tjejliv. Roligt men också lite skrämmande. Skriva för tidningar kan jag göra. Men när det ska handla om mig, om oss, om de mina, då blir det lätt lite jobbigt.

Hur som helst så är det lite spännande också att se vad det blir av det här.


Stay tuned!




Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards