Alla inlägg den 27 december 2010

Av Emelie och Daniel - 27 december 2010 17:05

Jajamen, är allt lite stolt över mig själv måste jag säga! ;)

Har idag kikat lite på mellandagsrean. Tänkte kolla om jag hittade en nyårs outfit eftersom vi har planer på att ha fest då. Det gjorde jag så klart. Men det är inte DET som är det roliga.. Utan att jag kom hem med kläder i stl 36! :D För 1½ år sedan drog jag 44 på överkroppen och 42 på underkroppen.


Det är ju meningen att det här ska va vår gemensamma blogg, men det här inlägget blir väldans mycket Emelies.. Men det skiter jag i just nu! :D


Hur som haver, det vart en kort svart fin klänning. Nu när man fått tillbaka lite av sin "gamla" kropp (å japp, en början till lite muskler har det allt blitt också) så kan det ju faktiskt vara lite roligt att visa upp den också ;D


Och gissa vad det bästa är! Min "diet" har enbart gått ut på att äta mer än nånsin (mer än Daniel tror jag). Fast det var inte menat som en diet.. Ännu bättre!


Det här blev ju bara en himla massa (för er) ointressant svammel från min sida. Men det bryr jag mig inte om! ;)

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards