Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Emelie och Daniel - 28 februari 2011 10:31

Igår tog vi en lite längre tur på skidorna Daniel och jag. Det var uppför så gott som hela vägen förutom en liten snutt på slutet där det faktiskt va lite nerför nån kilometer.Tror allt att jag mest klagade hela vägen. Stavarna är ungefär en dm för korta så uppförsbackarna blir ganska jobbiga. Dessutom hade jag redan en sjuhelsikes träningsvärk i magen sen i torsdags.

För övrigt var det ganska skönt att vara ute. Och sällskapet gjorde det bara ännu bättre. Han är bra söt min gubbe!


 

Dessutom är han sådär underbart knäpp ibland. Precis som man måste vara!

 

Jag får fortfarande fjärlilar i magen när jag tänker på honom. Han är min stjärna.

 

När vi kom hem sprack det upp och solen kom fram så vi tog oss en kaffe+muffin på altanen i vårsolen. Det var skönt!

Ganska mysigt att kunna sitta ute nu. ÄNTLIGEN är våren här!

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards