Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Emelie och Daniel - 22 juni 2011 10:19

Jag har alltid varit en hämndlysten jävel.

Alldeles för hämndlysten egentligen.

Men man stampar inte mig på tårna hur som helst och sedan inbillar sig att man kommer undan så lätt!

Skit förtjänar skit tillbaka..

It's payback time!


Nu är det dessutom dags att tagga om för midsommarfirande.

För min del blir det nog inte mycket till fira.

Är nöjd bara jag pallar att vara med, le lite och hoppas att det inte lyser "trasdocka" i pannan på mig.

Fast vem vet, man kanske kommer dit (vi åker redan imorrn) och blir så tagen av stämningen att man glömmer allt för en stund. Känns som om man måste tro på den!


Life sucks..


So there you are

Alone with those ablazing eyes

Like an angel brought to life

You have my destiny


I'm free, you are my saviour

I'm free, you are my guiding soul

All I need is you


I tried to fight for so many years, I tried

You brought me back to life

Changed my world, guided me


I'm free, you are my saviour

I'm free, you are my guiding soul

All I need is you..


My saviour - Dead By April









Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards