Alla inlägg den 25 november 2011

Av Emelie och Daniel - 25 november 2011 13:21

Ännu en så gott som sömnlös natt har passerat. Tankarna snurrar och det går verkligen inte att komma till ro fast att det sticker i ögonen av trötthet.

Hur gick det till? Vad var det jag gjorde under helgen och som var så bra?

..Självförtroendet kan verkligen inte vara det bästa. För istället för att bara vara hysteriskt glad (vilket jag givetvis är) så måste jag också ifrågasätta min (uppenbarligen braiga) insats  och deras beslut. Analysera lite liksom.


Lagom tills det är läggdags på söndagkväll så kanske poletten trillar ner. Eller kanske på måndag morgon. Men tills dess kommer jag att fortsätta att gå runt och antingen gapa som en fågelholk eller sväva bland molnen.


Nu är det bara att luta sig tillbaka och se vad som händer, slappna av och njuta av medvinden.


Det går bra nu!

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards