Alla inlägg den 24 november 2011

Av Emelie och Daniel - 24 november 2011 18:35

Sakta men säkert, efter diverse hysterisa fnitteranfall och en så gott som sömnlös natt, så börjar det gå upp för mig att det faktiskt är på riktigt. Jag drömmer inte. Det är nu det händer!


När Daniel igår skickades hem med papper som skulle fyllas i, om personnummer och kontonummer och storlek på "uniformen" och så, då vart allt plötsligt väldigt verkligt. "CHECKLISTA - NYANSTÄLLD PERSONAL" stog det på papprena. Kan ni förstå? ..Nä tänkte väl det! För det har som sagt vi också svårt för.


Hur som helst. Idag har jag snusat på nybakt bebis. Så liten, så söt! Har verkligen mina jättar vart så där småa en gång? ..Öhm, inte vad jag minns iaf. Visserligen vägde faktiskt mina några hekton mer men ändå.

Kameran följde iaf med och den stolta storasystern på snart 4 år posade fint med den lilla så jag fick ta några bilder. 


Till helgen är det första advent och Elin kommer hem för sista gången. På söndag åker hon tillbaka till Egypten för att spendera sitt andra vinterhalvår där. Tomt kommer det bli. Men nu kan vi ju det här så förhoppningsvis blir det inte lika känslosamt som förra gången :P


Nu är det någon som ropar. Måste vara tvätten!?

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards