Alla inlägg den 23 november 2011

Av Emelie och Daniel - 23 november 2011 10:43

Helvete!! Jag tror jag dööör. På riktigt! Det är tamefan inte sant. Kan inte förstå hur det gick till, men jag har fått JOBB! Ett riktigt jobb! Det blev ett jävla lappkast i karriären men fy fan vad skönt allt känns nu.


Så här var det.

Under helgen extraknäckade vi på Daniels jobb. Och tydligen så skötte jag mig fint för idag fick jag en förfrågan om jag ville komma och jobba för dem.

I morse fick jag ett sms om att det smiddes planer och någon timme senare var allt klart. De hade skakat fram ett jobb åt mig. Sjuuukt najs! Behövde ju inte ens söka. Därför känns det så otroligt overkligt. Kan verkligen inte förstå.

...Jag börjar på måndag!


Lyckan är total!

Inget vik, ingen frilans, inget tillfälligt och inget behovs. En riktig anställning.

Idag är en jävligt bra dag!

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards