Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Emelie och Daniel - 10 januari 2012 18:17

Sjuk son - CHECK!


Idag var vi till doktorn och skulle kolla ett litet magproblem. Det blev order om att va hemma och vila resten av veckan och medicinering ett tag framöver.


När vi ändå var till farbror doktorn så passade jag på att visa upp min hand som jag gjorde illa i torsdags. Den visade sig ha "gått sönder" på samma sätt som min fot gjorde för snart 3 år sedan. Det var ingen trevlig överraskning.

Nu känner jag mig lite bitter. Har käkat värktabeltter för foten till och från (beroende på om jag haft känningar eller inte) sedan den pajjade. Den har på senare tid blivit något bättre så det där med värktabletter har inte direkt hört till vardagsmaten längre. Nu är det bara att börja om.

Sånt jävla storflyt. Och allt för att jag lyfte ett jävla (kanske lite för tungt) paket på jobbet med handen i en udda vinkel.


Fast å andra sidan, det skit väl en gangster i!

Får väl linda ihop skiten tills det blir lite bättre, och går det upp igen, så äre väl bara att börja om.

Satan..


Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards