Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Emelie och Daniel - 21 juli 2011 16:49

Här är det fullt upp.. Eller ja, Daniel har semester och jag har börjat jobba.

Som ni säkert förstår så hinner man som inte riktigt med bloggen då :P


Jag tycker att Daniel borde kunna fixa nåt inlägg nån gång. Vad tycker ni? Det skulle ju ändå vara våran blogg. Och nu ska vi se här, Daniel har skrivit.. Hmm, ingenting!!! 


Hur som helst.. 

Igår kväll åkte vi (jag i egenskap av reporter och Daniel som sällskap) iväg till ett skitmysigt ställe. Hamncafé med levande musik i ett gammalt hamnmagasin. Superstämning! Jag kan nog räkna på en hand hur många vi var som var under 30. Fast det gjorde inte så mycket för gamlingar är ju världens gulligaste! 


Ikväll ska vi en sväng till kära svärfar. Och kanske, om vi hittar några, plocka lite bär :) 


Jag veeet att jag har lovat bilder från semestern, men ni får hålla er ett tag till! ;)

Presentation


Vilka är vi då?
Jo, vi är det helt perfekta lilla tvåmanna-teamet med framtidsvisioner som heter duga!

I augusti föll vi pladask för ett gammalt hus, inte så lite gammalt, byggåret var 1801, med ett ganska stort renoveringsbehov och med en helt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards